100 frågor om mig!

www.iddaj.blogg.se hiiittade jag denna :D


1. Vilken svordom använder du mest?
Fan helvete röv
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag bryr mig om andra mer än mig själv. 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min mage
4. Detta är jag rädd för: spindlar snor
5. Tre saker jag vill ha varje dag: frukost, tv och skratt
7. Detta tycker jag om att göra: Måla bästa i världen
8. Har du körkort? ne
9. Bästa känslan: efter man nyser.
10. Värsta känslan: när någon sviker en eller gör någon ledsen. och när man nyser  på mig
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Snäll , rolig
12. Är jag kär just nu? Ja:)
13. Jag vill gifta mig. en dag
14. Har du en bästis? Ja
15. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? svart kanske
16. Vilken musikkonsert var du på senast? vattenfestivalen
17. Sjärntecken: Kräfta
18. Favoritkläder: använder allt lika mycket
19. Favoritdjur: kittykat och hunden
20. Favoritfärg: lila grön och rööd
21. Favoritpizza? vesuvio! men tar kyckling rulle :3
22. Har du några ord du använder ofta? hej ja röv skulle jag tro
23. Smeknamn: Cass säger ida xD men jag vill bli kallad cassie ;)
24. Vilka hårfärger har du haft? blond rött!
25. En film jag älskar: the notebook titanic och breaking dawn
26. Tv-program jag gillar: awkward , my life as liz scrubs
27. Tidsfördriv? Måla!
28. Detta äter jag gärna: taco schnitzel
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: ingetstort fan av lakris men dom röda svarta- döskallarna MUMS
31. Hit vill jag gärna åka på semester: australien
32. Har du gjort något olagligt? javem har inte? xD
33. Har du bevittnat något brott?  JA
34. Jag tror på: att det finns ett liv efter döden .
35. Favoritårstider: Hösten
36. Person jag beundrar: Min mamma! ♥
37. Brukar du åka skidor? haha vilken fråga xD nej!
38. Vad vill du lära dig härnäst? hur man stylar personer
39. Detta gör jag när jag är ensam: Målar och ittar på tv :)
40. Här köper jag mina kläder: H&M, Gina tricot, Monki
41. Här har jag bott: söderåkra bergkvara
42. Favoritblommor: förgätmigej och prästkrage :)
43. Favoritpålägg? Nutelle
44. Bästa present jag fått: Livet!
45. Senast köpta skiva: köper inte skivor..
46. Samlar på.. inget :)
47. Ringa eller smsa? både och :)
48. Har du åkt ambulans? nej
49. Har du brutit något? Nej
50. Läser du dagstidningar? ibland
51. Har du varit med i tidningen? Ja det tror jag xD
52. Konstigaste du ätit? fisk
53. Vad har du haft för husdjur? Katter, hund, kaniner tror jag
54. Är det viktigt att fira födelsedagar? yes
55. Vad ska du göra i helgen? gå på kalas :D
56. Hur många kuddar har du? 4 och 2 täcken :3
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? indiepop suger röv xD
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? MODERATER!! ne jag vet inte haha
60. Är du bra på matlagning? jaa kom och ät!
61. Klarar du att tanka själv? ajaajaj
62. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? jo abtronic . haha skojar
63. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ICA
64. Har du kräkts offentligt? ja xD utanför swebank
65. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? båda 2
66. Kan man vara vän med sitt ex? Ja
67. Vem var det du besökte på sjukhus senast? donno
68. Vad har du i din väska? deo, tandborste.. smink xD det jag vet xD
69. Vilken var den senaste filmen du såg? braveheart gick på tv igår men såg bara dom 3 sista minuterna på slutet xD
70. Vad åt du till middag senast? ägg
71. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Mat
72. Hur många syskon har du? 3
73. När flög du senast? aldrig!
74. Läser du för skojs skull? Ibland
75. Pratar du några andra språk? Eng och tyska
76. Har du gråtit offentligt? jaa
77. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
78. Försöker du alltid lära dig nya saker? ja
79. Har du några tatueringar? nej
80. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja
81. Kan du kasta macka? ja
82. Vad har du med dig in på bion? Popcorn grisgrejerna och cola
83. När sov du senast på golvet? hm vet inte
84. Vilken är din favoritdrink? Cola
85. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag fungerar inte hur länge jag än sover xD
86. Är dina dagar fullbokade och stressiga? ne inte alltid
87. Vilken är din favoritfrukt? jordgubb och melon och as an as
88. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ne ibland
89. Tror du på liv på andra planeter? ja :)
90. Hur valde dina föräldrar ditt namn? cassandra det var någon annan som hette det så tyckte mamma det var fint eller något
91. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inget
92. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja :D
93. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JaxD
94. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? fillan sa shara jessica parker en gång.. tog inte det bra xD
95. Vad är du allergisk mot? Ingenting
96. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nja men äter nte korv och chark produkter
97. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? hon vet inte
98. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? sätter på tvn eller gå på toa xD
99. Havet eller skogen? båda 2!
100. Vad vill du plugga? Frisör Musik eller stylist!
hejdå!
// Cassandra
| |
Upp