100 frågor


 1. Hur gammal är du om fem år?
  bli 21 om 5 år!

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? styling vänninorna :)

 3. Hur lång är du?   168 ! 

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? if only, grät så att mina ögon gick sönder.

 5. Vem ringde du senast? mormor :)

 6. Vem ringde dig senast? mormor :3

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? tar alltid bort mina meddelanden .. kommer inte ihåg :c 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms men om jag inte orkar skriva ringer jag

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

10. När såg du senast din mamma?  nyss

 11. Vilken ögonfärg har du? blå 

12. När vaknade du i dag? 06.30

 13. Vilken är din favoritjulsång? last christmas ! 

14. Vilken är din favoritplats? min säng 

15. Vilken plats föredrar du minst? tempo 

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag kommer vara världens mest framgångsrika stylist och jobba med the big guys, nä men makeyp store sen ska jag troligtvis bo några år i australien! 

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? mörkret, sover fortfarande med lampa tänd! vissa saker håller i sig.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? stylist tjejerna! 

19. Hur stor är din säng? stor !

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar :D macbook air och en compact 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? i t-shirt 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken.

 23. Hur många landskap har du bott i? småland 

24. Vilka städer har du bott i? jag har bott i söderåkra men det är ingen stad MEHE

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota

 26. Är du social? blyg! 

27. Vilken är din favoritglass? daim

28. Vilken är din favoritefterrätt? jag vet faktiskt inte.. älskar kardemummabullar !

29. Tycker du om kinamat? jaa :D

30. Tycker du om kaffe? svart kaffe 

31. Vad dricker du till frukost? kivicks pärondryck ( muums ) 

32. Sover du på någon särskild sida?  sover utsträckt över hela sängen 

33. Kan du spela poker? negativt

34. Tycker du om att mysa/kela? ja det är mysigt! 

 35. Är du en beroendemänniska? hm vet inte.. 

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej

37. Vill du ha barn? ja , fast är lite för ung ! HEHE

38. Kan du några andra språk än svenska? tyska, engelska fast suger på tyska 

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej 

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? vatten

41. Vad spenderar du helst pengar på? smink och kläder

 42. Äger du dyrbara smycken? -  ja guld haldband ring och örhängen

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? big bang theroy , awkward typ 

 44. Kan du rulla med tungan? nej

 45. Vem är den roligaste människan du känner? amy!

46. Sover du med gosedjur? jaaaa ninni <3

47. Vad har du för ringsignal? *pling pling pling lilinliing*

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ful militär klädsel xD 

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kudde det står '' världens bästa kompis '' fick av amy 

 50. Flirtar du mycket? nja blyg som satan 

51. Kan du byta olja på bilen?  ja 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? tyvärr 

 53. Vilken var den senaste boken du läste? trasig 

 54. Läser du dagstidningen? ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? ja hela tiden

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm 

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? när jag ser ett papper så kladdar jag på det ^^

 59. När var du i kyrkan senast? blev erbjuden att sjunga på en körgala nyss med kyrkan skulle jag tro så snart!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - sven-olle

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? jag sover helst ute bland stjärnorna! 

 62. Vem var det som senast gjorde något extra specielt för dig? ingen behandlar mig specielt! 

63. Vad lyssnar du på just nu? inget just nu, family guy är ju på tv!

64. Har du varit med i tidningen? ja

65. Vad är det konstigaste du ätit? ärtor

66. Vem såg dig naken senast? -  amy 

 67. Vad är det för färg på din tandborste? grönt 

 68. Hur imponerar man på dig? ganska svårt att imponera på mig 

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? håller sånt för mig själv

 70. Har du någon piercing? öronen och septum

71. Din största vinst? vinner aldrig

72. Civilstånd? singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? faaacebooook

74. Är du fåfäng? lite kanske

75. Ångrar du någonting du gjort? ja 

76. Hur gammal är din pappa? vet faktiskt inte

77. Vilket är ditt drömjobb? makeup artist , vill bli bild lärare med 

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? vet inte

79. Vad har du haft för husdjur? katt hund

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag blir lätt sårad, och när någon har sårat mig har jag svårt att glömma det, även fast det verkar som allt är okej, finns alltid det kvar, jag dricker allid vatten med glass mums , jag tycker jag är riktigt ful i ljuset, därför jag alltid har solglasögon med mig , även fast det regnar! 

81. Svär du ofta? ja 

82. Sverige när det är som bäst? hösten :)

83. Kan du åka slalom? nej 

 84. Vad har du ätit i dag? kinder maxi :3

85. Vad har du för utbildning? går en styling utbildning :)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? vet ickee

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? när väldig nojjig men det är vi alla 

88. Vilken är din bästa egenskap? att jag är hjälpsam, vill hellre att andra mår bättre, 

89. Vilken är din sämsta egenskap? borde tänka mer på mig själv , hur jag mår 

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? who da hell cares 

91. Saknar du något? ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja

 93. Vad gör dig ledsen? folk som behandlar mig illa och talar skit bakom min rygg, folk som inte uppskattar mig. och när jag är snäll ot dom beter sig dom dåligt tillbaka. folk som uttnytjar min snällhet. 

 94. Vad gör dig glad? att vara ensam och titta på film med godis 

 95. Har du varit gift eller förlovad? nej

96. Vad ska du göra i helgen? det är typ 2 fester vet inte vilken jag ska gå på 

 97. Vad är det knasigaste du gjort? jag gör alltid konstiga saker

 98. Vad har du för laster? laster knaster

 99. Vem är din förebild? har ingen 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? vila :)

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 
| |
Upp